Längtan...

Måste säga att nu längtar jag till julen!!
Känner det extra mycket i år, kanske är det för att man bor här nere i solen.


Laholms kyrka

Det ska bli riktigt mysigt att komma till sverige om knappt en månad.
"Jag kommer till jul" som jag brukar säga till dom som tycker att vi träffas för sällan!!

Jag har igentligen bara en plikt när det är jul eller kanske två.
Vara snäll och det viktigaste av allt, klä älgahornet i Skottorp!!


(Bilden är tagen, detta är inte det "äkta" hornet i Skottorp)

Vi har i alla fall haft glögg och pepparkakskväll här nere och det var jätte mysigt!

Så vad önskar ni er nu då??
Dax att komma med era önskelistor tack!!

Marinette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0