Bröllop!!

Så var det bröllop...!!!
Igår alltså... trodde ni att det var jag som skulle gifta mig??
Nej inte denna gång, men det kanske blir snart...

Vi var på bröllop i går och det är ju bara det underbaraste och roligaste man kan gå på.
Ni ska få bilder på hur vi såg ut så klart...

Tyvärr glömmde vi kameran i bilen och fick inte så många foton under kvällen, men jag ska försöka att få tag på några i alla fall, för jag lovar er  i kommer få en chock!!!

Ni som träffat några av våra vänner här nere vet ju att dom inte är kloka någonstans!!!
Guuud vad jag skrattade.

Ni kan ju försöka föreställa er detta:
Vi sitter på innergården på ett av öns finaste hotell, en lång röd matta leder fram till de vitdukade borden.
Vi sitter till bord och äter varmrätten, med de vackraste kläder och med stråkmusik i öronen.

Helt plötsligt sätter 95% av gästerna i halsen av ett ekande skrik... "que pasaaaaaaa" ( som betyder vad händer).
Då kommer våran vän L springande i på den röda mattan iklädd gul peruk, vikinga hjälm med horn. En stor klubba i handen ( ni vet en sådan som Fred Flinta har) och en passande dräkt till detta!!

Ja ni kan ju försöka tänka er detta spektakel...
Guuuud ja roligt nästan jämt här!!

Sen gick detta som en slags våg över killarna och alla insjuknade i "måste ha peruk, roliga glasögon och byta kläder med varandra sjukan"

Ja, roligt var det och ni ska få se bilder jag lovar...

Nu blir det lördagsmys...

Mys på er
Marinette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0