Milano, Milano

ALLTID lika underbart att vara i Milano...
Jag bara älskar den staden.
Shopping, mat, dryck och all denna glamour...
Det blir en resa dit igen i Januari, längre än så kan man inte vänta!

Det var en super trevlig resa från början till slut.
Dock var vi lite trötta när vi kom fram till hotellet efter ca 2 timmars sömn den natten.
Men vi var snabbt på benen och ute på stan i det kalla men strålande vädret.

Milano var tre dagar med gudomlig mat, dryck och shopping.
Precis så som man ska uppleva Milano!


Är det inte vackert?
Killen eller byggnaden?
Båda såklart!!!

     
God mat och dryck!!!




Trevlig paus!




Shopping!


Lilla jag!


KÄRLEK!

Följ med oss nästa gång!
Kram på er
Marinette

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag önskar att även jag hade den uppfattningen om Milano. När vi var där var det dött, trist och tradigt.. Fick senare reda på att augusti ska man INTE åka dit så det kan kanske bero på det, men iaf...

Det såg ut som ni hade det trevlig iaf!

Kram

2008-12-02 @ 19:06:35
URL: http://majalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0